-15% NA WYBRANE POŚCIELE DLA TWOJEGO DZIECKA! SPRAWDŹ ZAKŁADKĘ "PROMOCJE"
-
Strefa klienta
-
Koszyk ( 0 )
-
NIEMOWLĘTA
- Pościel z wypełnieniem dla niemowląt
- Pościel bez wypełnienia dla niemowląt
- Poduszki dla niemowląt
- Kocyki dla niemowląt
- Otulacze dla niemowląt
- Pieluszki dla niemowląt
- Smoczki i zawieszki dla niemowląt
- Szumiące misie dla niemowląt
- Niemowlęce lampki nocne
- Śpiworki dla niemowląt
- Rożki dla niemowląt
- Leżaczki i bujaczki dla niemowląt
- Kokony dla niemowląt
-
DZIECI
- Zabawki drewniane
- Ekologiczne zabawki
- Zabawki do piasku
- Pchacze dla dzieci
- Zabawki do wózka i fotelika
- Przytulanki dla dzieci
- Zabawki interaktywne dla dzieci
- Zabawy na brzuszku dla dzieci
- Zabawki do kąpieli dla dzieci
- Zabawki sensoryczne dla dzieci
- Zabawki zręcznościowe dla dzieci
- Puzzle i układanki dla dzieci
- Kolorowanki i rysowanki dla dzieci
- MAMA
-
SPACER I PODRÓŻ
- POKÓJ DZIECKA
-
WIOSNA I LATO
- NOWOŚCI
- PROMOCJE
- BLOG
-
-
-
NIEMOWLĘTA
- Pościel z wypełnieniem dla niemowląt
- Pościel bez wypełnienia dla niemowląt
- Poduszki dla niemowląt
- Kocyki dla niemowląt
- Otulacze dla niemowląt
- Pieluszki dla niemowląt
- Smoczki i zawieszki dla niemowląt
- Szumiące misie dla niemowląt
- Niemowlęce lampki nocne
- Śpiworki dla niemowląt
- Rożki dla niemowląt
- Leżaczki i bujaczki dla niemowląt
- Kokony dla niemowląt
-
DZIECI
- Zabawki drewniane
- Ekologiczne zabawki
- Zabawki do piasku
- Pchacze dla dzieci
- Zabawki do wózka i fotelika
- Przytulanki dla dzieci
- Zabawki interaktywne dla dzieci
- Zabawy na brzuszku dla dzieci
- Zabawki do kąpieli dla dzieci
- Zabawki sensoryczne dla dzieci
- Zabawki zręcznościowe dla dzieci
- Puzzle i układanki dla dzieci
- Kolorowanki i rysowanki dla dzieci
- MAMA
-
SPACER I PODRÓŻ
- POKÓJ DZIECKA
-
WIOSNA I LATO
- NOWOŚCI
- PROMOCJE
- BLOG
-
-
Zwroty I reklamacje
ZWROTY
W ciągu 14 dni od dnia otrzymania przesyłki Klient ma prawo odstąpić od umowy bez podania przyczyny. Z
Zwroty rozpatrujemy w ciągu 14 dni roboczych od dnia otrzymania paczki zwrotnej. J W przypadku wątpliwości odnośnie stanu zwracanych produktów, decydujący głos mają pracownicy sklepu Buba Store.
Kliknij tutaj i dokonaj szybkiego zwrotu
Adres do zwrotu:
Buba Store Aleksandra Teichert
ul.Planety 38/1
05-500 Józefosław
Wzór formularza odstąpienia od umowy znajduje się na końcu regulaminu sklepu.
REKLAMACJE
Wszelkie informacje nt. reklamacji znajdują się w regulaminie sklepu.
Poniższe informacje są elementem w/w dokumentu.
§ 9 REKLAMACJE
I POSTANOWIENIA OGÓLNE
-
Sprzedawca ponosi wobec Kupującego uprzywilejowanego odpowiedzialność za zgodność świadczenia z umową, przewidzianą przez powszechnie obowiązujące przepisy prawa, w tym zwłaszcza przez przepisy Ustawy o prawach konsumenta.
-
Sprzedawca prosi o składanie reklamacji na adres pocztowy lub elektroniczny wskazany w § 2 Regulaminu.
-
Jeśli na produkt została udzielona gwarancja, informacja o niej, a także o jej warunkach, jest dostępna w
Sklepie.
-
Reklamacje dotyczące działania Sklepu należy kierować na adres e-mail wskazany w § 2 Regulaminu.
-
Sprzedawca udzieli odpowiedzi na reklamację w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania.
II KUPUJĄCY UPRZYWILEJOWANI
A. Towary
-
W przypadku braku zgodności towaru z umową, Kupujący uprzywilejowany ma możliwość skorzystania z
uprawnień określonych w rozdziale 5a Ustawy o prawach konsumenta.
-
Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za brak zgodności towaru z umową, istniejący w chwili jego
dostarczenia i ujawniony w ciągu dwóch lat od tej chwili, chyba że termin przydatności towaru do użycia, określony przez Sprzedawcę, jego poprzedników prawnych lub osoby działające w ich imieniu, jest
dłuższy.
-
Na podstawie przepisów Ustawy o prawach konsumenta, Kupujący uprzywilejowany może w każdym przypadku żądać:
a. wymiany towaru,
b. naprawy towaru.
-
Dodatkowo, Kupujący uprzywilejowany może złożyć oświadczenie o:
a. obniżeniu ceny,
b. odstąpieniu od umowy w sytuacji, gdy:
Sprzedawca odmówił doprowadzenia towaru do zgodności z umową zgodnie z art. 43d ust. 2 Ustawy o prawach konsumenta;
Sprzedawca nie doprowadził towaru do zgodności z umową zgodnie z art. 43d ust. 4-6 Ustawy o prawach konsumenta;brak zgodności towaru z umową występuje nadal, pomimo że Sprzedawca próbował doprowadzić towar do zgodności z umową;
brak zgodności towaru z umową jest na tyle istotny, że uzasadnia obniżenie ceny albo odstąpienie od umowy bez uprzedniego skorzystania ze środków ochrony określonych w art. 43d Ustawy o prawach konsumenta;z oświadczenia Sprzedawcy lub okoliczności wyraźnie wynika, że nie doprowadzi on towaru do zgodności z umową w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności dla Kupującego uprzywilejowanego.
-
W przypadku towaru podlegającego naprawie lub wymianie, Kupujący uprzywilejowany powinien udostępnić ten towar Sprzedawcy. Sprzedawca odbiera od Kupującego uprzywilejowanego towar na swój koszt.
-
Kupujący uprzywilejowany nie może odstąpić od umowy, jeżeli brak zgodności towaru z umową jest nieistotny.
-
W razie odstąpienia od umowy, o którym mowa w niniejszej sekcji (dotyczącej towarów), Kupujący uprzywilejowany niezwłocznie zwraca towar Sprzedawcy na jego koszt, na adres Planety 38/1 05-500 Józefosław. Sprzedawca zwraca Kupującemu uprzywilejowanemu cenę niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania towaru lub dowodu jego odesłania.
-
Sprzedawca zwraca Kupującemu uprzywilejowanemu kwoty należne wskutek skorzystania z prawa obniżenia ceny niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Kupującego uprzywilejowanego o obniżeniu ceny.
B. Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń
1. W przypadku gdy postępowanie reklamacyjne nie przyniesie oczekiwanego przez Konsumenta rezultatu,
Konsument może skorzystać m.in. z:
-
mediacji prowadzonej przez właściwy terenowo Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej, do
którego należy się zwrócić z wnioskiem o mediację. Co do zasady postępowanie jest bezpłatne. Wykaz Inspektoratów znajduje się tutaj:https://uokik.gov.pl/wojewodzkie_inspektoraty_inspekcji_handlowej.php;
-
pomocy właściwego terenowo stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej, do którego należy złożyć wniosek o rozpatrzenie sprawy przed sądem polubownym. Co do zasady postępowanie jest bezpłatne. Wykaz sądów dostępny jest pod adresem: https://uokik.gov.pl/stale_sady_polubowne.php;
-
bezpłatnej pomocy miejskiego lub powiatowego rzecznika Konsumentów;
-
internetowej platformy ODR dostępnej pod adresem:
https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.home.howitworks. III KUPUJĄCY INNI NIŻ KUPUJĄCY UPRZYWILEJOWANI
1. Celem uniknięcia wątpliwości Sprzedawca zwraca uwagę, że do odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Kupującego innego niż Kupujący uprzywilejowany, związanej z reklamacją, stosuje się postanowienie § 11 ust. 5.